Cele 5 limbaje ale aprecierii la locul de munca (Curtea Veche)
Editura | Curtea Veche |
---|---|
Format | 13 x 20 cm |
ISBN | 978-606-44-0867-9 |
Data aparitie | 2021 |
Numar pagini | 240 |
Materie | Dezvoltare personala |
La fel ca în viața personală, și la locul de muncă dinamica relațiilor interumane are constantele ei, definite de Gary Chapman în celebra sa teorie a celor „cinci limbaje“. Și la serviciu trebuie să știm cum să comunicăm și să înțelegem felul în care felul în care se exprimă cei de lângă noi.
Fie că lucrăm în același birou cu alți douăzeci de colegi sau colaborăm de la distanță, prin intermediul internetului, e important pentru ceilalți să înțeleagă exact ce ne dorim de la ei și de la organizație în ansamblu. Prin exemple concrete și chestionare concepute după mulți ani de cercetări, autorii acestei cărți ne pun la dispoziție nu doar o imagine clară a modelelor fundamentale de comunicare în diverse organizații, profit și nonprofit, ci și modalități eficiente prin care să le arătăm superiorilor sau subalternilor că le apreciem meritele.